Oferta reklamowa

Reklama na rozkładówce

Reklama na dwóch sąsiednich stronach. Skupia uwagę odbiorcy ze względu na swój rozmiar, daje możliwość prezentacji obszernego, nośnego materiału. Przekaz trafia tym samym do odbiorcy ze zdwojoną siłą.

Reklama przy wstępie
Wstęp jest częścią, od której czytelnik najczęściej zaczyna lekturę gazety. Daje to reklamodawcy gwarancję utrwalenia przez czytelnika treści zawartych w reklamie.

Reklama przy spisie treści
Dzięki bliskości jednego z najistotniejszych elementów gazety jakim jest spis treści, reklamodawca ma gwarancję częstego powrotu czytelnika do materiału reklamowego. Ma to wpływ na utrwalenie się przekazu jaki niesie za sobą reklama.

Reklama w sekcji redakcyjnej
Daje możliwość zaistnienia treści przekazu reklamowego wśród tekstów redakcyjnych. Gwarantuje ponadto reklamodawcy pojawienie się reklamy na prawej stronie.

Reklama na I, II, III lub IV okładce
Jest to najbardziej ceniona przez reklamodawców forma reklamy prasowej. Daje możliwość prezentacji materiału reklamowego nie tylko czytelnikom, ale również klientom salonów prasowych, hipermarketów i pozostałych miejsc, w których sprzedawany jest “Małopolski Przegląd Nieruchomości”.

Reklama wizualizacyjna
Reklama, której głównym zadaniem jest przedstawienie inwestycji za pomocą wizualizacji. Reklama tego rodzaju obok zdjęć lub renderingów zawierać powinna tylko podstawowe dane teleadresowe, adres strony internetowej czy hasło reklamowe.

Reklama informacyjna
Reklama, której głównym zadaniem jest zapoznanie potencjalnego kupującego z informacjami dotyczącymi danej inwestycji. Obok zdjęć lub renderingów zawierać powinna również dostępne metraże, dane dotyczące lokalizacji, informację o infrastrukturze itp.

Ogłoszenia modułowe
Stworzone z myślą o tych czytelnikach, którzy szukają nieruchomości według ścisłego kryterium np. domu lub mieszkania gotowego do odbioru. Ogłoszenie zawiera krótkiopis inwestycji  (do 150 znaków), ceny, metraże, dane kontaktowe oraz fotografię.

Artykuł sponsorowany/PR
Jest to forma tekstu redakcyjnego promującego w dyskretny sposób daną inwestycję, firmę lub przedsięwzięcie. Ma on na celu zapoznanie czytelnika z działaniami dewelopera dotyczącymi np. dni otwartych, akcji promocyjnych, nowo oddanych inwestycji, zakończenia poszczególnych etapów budowy itp.

Wymogi techniczne
Gotowe reklamy przyjmujemy do 18 dnia każdego miesiąca w formatach: PDF w ostateczności TIFF, rozdzielczość obrazów: 300dpi. Gotowe opracowania przyjmujemy tylko w palecie CMYK. Format: 1 strona - pełne A4: 210 x 297 mm 1/2 strony: 210 x 148 mm pierwsza okładka: 215 (pion) x 240 (poziom) mm W przypadku reklam należy doliczyć po 3 mm na spady z każdej strony. Powinno się zachować bezpieczny odstęp (ok. 10 mm) tekstu oraz ważnych elementów graficznych od krawędzi strony.

 

Wersja PDF

Ta strona umożliwia łatwe przeglądanie oraz ściągnie starszych numerów w formacie PDF.

Wersja mobilna

Nasza strona jest w pełni kompatybilna ze wszystkimi rodzajami tabletów oraz smartfonów.

e-kiosk.pl

Najnowszy, a także starsze numery MPN-a, można też pobrać na tablet ze strony: e-kiosk.pl.